Магістерська програма з медіакомунікацій

Оновлено: 18.05.2016

   

Магістерська програма з медіакомунікацій Українського католицького університету у Львові ─ інтенсивна дворічна програма, що готує універсальних медійних фахівців за сучасними європейськими стандартами. Вона стартувала 2013 року й готується випустити своїх перших магістрів медіакомунікацій. Навчання на програмі дає практичні й теоретичні знання, необхідні для роботи не лише у медіях, але також із ними, а також навички володіння основними технологічними інструментами медій, дозволяє розширити світогляд і розуміння цінностей професії, отримати досвід із перших рук українських і зарубіжних медійних фахівців. Програма також пропонує студентам величезні можливості побачити Україну і світ, спробувати свої сили в медійних та дослідницьких організаціях, а по завершенні навчання знайти гідну роботу. 


Програма відкрита для всіх охочих зрозуміти медії, навчитися працювати з ними та досліджувати їх. Нашими студентами можуть стати бакалаври, спеціалісти або магістри будь-яких спеціальностей, із досвідом роботи в засобах масової інформації або без нього. Серед наших студентів – люди з різною попередньою освітою, об’єднані прагненням пізнавати медії та працювати з ними. В залежності від медійного досвіду, спеціалізації та професійних зацікавлень ми знаходимо до кожного студента індивідуальний підхід.

Навчання відбувається українською мовою, окремі лекції – англійською, російською або польською. Освіта у Школі журналістики УКУ є світською та не передбачає жодних обмежень за конфесійною чи світоглядною ознаками. Важлива вимога – толерантність і повага до поглядів інших.

Кількість ліцензійних місць – 20. Навчання на магістерській програмі з медіакомунікацій УКУ стаціонарне і платне. Старанні й наполегливі студенти мають шанс отримати стипендію. Більше інформації про навчання >>

Медіакомунікації – це щось більше за журналістику. В медіасфері є широкий спектр професій та спеціалізацій, що передбачають глибоке розуміння закономірностей та принципів комунікації, вміння  аналізувати медійний ландшафт, формулювати меседжі та поширювати їх за допомогою різних інструментів і платформ. Збалансувавши теоретичну та практичну складову, ми умовно поділили нашу програму на чотири компоненти: розуміння медій, критичні студії, цифрові медії та візуальні студії.

 

 


Навчальні курси

медіадослідження, медіакритика, рекламні комунікації, масова культура, медіаекономіка, соціологія масової комунікації, медіапсихологія, соціологія міста, християнство в постмодерну добу, церква і соціальні комунікації, професійна іноземна мова, медіааналітика, медіариторика, нові медії та комунікативні технології, соціальні медії, онлайн-безпека, управління медіапроектами,  медіавиробництво та креативні індустрії, мультимедійні технології, візуалізація даних, кіно та сучасні рецептивні практики, документалістика, основи відеозйомки та монтажу, графічний дизайн, публічна історія та медіа, медіаправо, Social Media Marketing

Авторські курси

Ярослав Грицак :: Історія ідей; Західна цивілізація

Отар Довженко :: SELF-branding та управління онлайн-спільнотами

Вікторія Бриндза :: Критичне мислення

Сергій Лещенко, Мустафа Найєм :: Політичні комунікації

Вікторія Романюк :: Візуалізація історії

Володимир Кулик :: Медіадискурс

Роман Заяць :: Онлайн-радіо

Навчальний план та викладацько-тренерський склад програми вдосконалюються та доповнюються, щоб якомога повніше задовільнити запити студентів щодо змісту та якості освіти.

Викладачі програми – практики та дослідники медій з України та інших країн Європи. Важливою складовою навчання є майстер-класи та публічні лекції фахових медійників та яскравих представників інших галузей, чий досвід збагачує світогляд студентів.

Роботу програми забезпечує кафедра медіакомунікацій гуманітарного факультету Українського католицького університету.

Керівник магістерської програми з медіакомунікацій Вікторія Романюк 

Телерадіостудія та ньюзрум Школи журналістики УКУ оснащені сучасною технікою та ліцензійним програмни забезпеченням. За допомогою викладачів-практиків студенти мають змогу опанувати виробництво різних типів контенту – текстів, відео, фото, аудіо та мультимедійних історій. Наші студенти співпрацюють з університетським Be Good Radio, знімають короткометражні документальні фільми.

Руйнуючи стереотипи, ми прагнемо розширити інформаційні горизонти молодих дослідників медій та зробити науку про медії динамічною, сучасною та прикладною. Навесні 2015 року вже вдруге кафедра медіакомунікацій організовує Студентський медіасимпозіум – міжнародну науково-практичну конференцію для студентів і науковців.

2014 року разом із Deutsche Welle Akademie ми провели перші три раунди Школи медіаактивістів MediaStream. Її учасниками стали студенти та молоді громадянські журналісти з різних регіонів України.

Додаткові освітні сервіси, які ми пропонуємо ініціативним студентам, охочим знати більше – школа міжнародної журналістики, школа репортажу, індивідуальні завдання та консультації тощо. Ми заохочуємо наших студентів брати участь у програмах міжредакційного обміну, освітніх турах і навчальних проектах в Україні та за її межами.

Студенти програми на початку четвертого семестру (лютий-березень другого року навчання) два місяці стажуються в медійних організаціях, редакціях, дослідницьких установах та комунікаційних компаніях, які обирають відповідно до власних фахових пріоритетів. Першокурсники мають змогу брати участь у внутрішньому конкурсі на наукове стажування в архіві Українського національного музею в Чикаґо.

У Школі журналістики УКУ навчаються студенти з усієї України – від Закарпаття до Сум, від Києва до Сімферополя. Студенти з інших міст мають змогу оселитись у Колегіумі. Дізнатися, чим Колегіум відрізняється від звичайного студентського гуртожитка, ви можете з сюжету  Юлі Сабадишиної:

Більше про Колегіум УКУ

Підсумком навчання є магістерська робота (дисертація) або практичний магістерський проект. На магістерському семінарі студенти, що мають схильність до науки та аналітики, виробляють методологічні навички, потрібні в процесі наукового або аналітичного осмислення діяльності засобів масових комунікацій, які конвертуються в магістерську дисертацію. Студенти, більш орієнтовані на практичну роботу, реалізують власні медійні проекти (на вибір із переліку запропонованих практичних сесій) із різних сфер креативних індустрій, які стають основою для магістерського проекту.

 

Сильні сторони випускників програми – глибоке розуміння тенденцій у розвитку медій та вміння працювати з новими медіями; панорамне бачення ситуацїі у світовій та вітчизняній медіаіндустрії та вміння інтерпретувати її показники; обізнаність на класичних і наймодерніших теоріях у сфері медіакомунікацій та спроможність застосувати їх для дослідження медійних реалій; володіння інструментарієм критичного мислення тощо. На них чекають у редакціях, маркетингових та аналітичних відділах медіапроектів, дослідницьких та освітніх інституціях, деякі з них створюють і розвивають власні проекти. Спеціаліст із нових медій, дослідник медій, медіаексперт, медіааналітик та медіакритик – це не вичерпний перелік спеціалізацій, які ми пропонуємо нашим студентам.

                Наші спеціалізації очима карикатуриста Ігоря Бежука

Їхні професійні портфоліо, що формуються під час навчання, та знайомства з провідними медіафахівцями стають додатковою перевагою в пошуку роботи.

Школа журналістики УКУ працює у корпусі філософсько-богословського факультету на вулиці Хуторівка, 35а у Львові (як знайти). Ось це місце на мапі:

Пишіть нам на електронну адресу [email protected]

   

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on VKEmail this to someone