Ірина Герасимук

Оновлено: 18.10.2016

Курс: нові медії та комунікативні технології

Викладачка кафедри медіакомунікацій Українського католицького університету.

Народилася і зростала в місті Радивилові Рівненської області. Публікуватися у періодиці почала з 13 років. Спершу — з любові до котів та іншої м’ясної і рослинної органіки. Згодом — з любові до публіцистики.

У 2010 році закінчила кафедру зарубіжної преси та інформації факультету журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка. Від 2011 року працювала в онлайн-журналістиці як копірайтер, SEO-раб, аналітик, публіцист.

У 2015 році здобула додаткову кваліфікацію у сфері IT. Писала профільні матеріали для англомовних онлайн-видань на IT-тематику. Пам’ятає MS-DOS як основну і єдину операційну систему, dial-up як вікно у світ, і 5 ¼ ” дискети як наріжні “нові” медії (носії інформації). А також епоху “Потрібна аплікація? Напиши її сам”, на противагу сучасному “There’s an app for this” загалом. І тому вважає, що медіапрацівникам варто навчитися вповні використовувати технологічні потужності та можливості, якими їх щедро (і неоціненно) обдарувало сьогодення.

Наукові інтереси: нові медії; філософія віртуальної реальності; медіакультура, суб- і контркультура; IT-фікація медійної діяльності


Нові медії та комунікативні технології

Якщо хочете працювати копірайтером в онлайн-медіях, а чи на ресурсі штибу

купити слона у львові конфіскат за цінами виробника цейлонський слон без пдв

 почніть зараз, не гайте часу на освіту і професійне зростання. Ми будемо вчитися створювати повідомлення, а не контент.

Будь-яка достатньо розвинута технологія невідрізненна від магії, згідно з третім законом письменника-футуриста Артура Кларка. Коли йдеться про комунікацію в мережі, медіапрацівник як ніхто інший повинен позбутися підходу “натисни кнопку — отримай банан результат”. Мусить розуміти, які коліщатка й важелі починають обертатися, коли він публікує новину на сайті або постить свій сніданковий смузі в Інстаграм. Щоб використовувати їх, ці процеси, собі на користь. Тож упродовж курсу позбуватимемося магічного мислення в роботі з онлайновими медіями і вивчатимемо їхню механіку.

З іншого боку, не впадатимемо в утилітарність.

Найгуманніша справа в наші дні — не друкувати зайву книгу. Хосе Ортега-і-Гассет

Не менш гуманно — не розміщувати матеріалу, чи не створювати проекту, без якого ваша потенційна мережева авдиторія може обійтися. Хоч інтернет і здається ресурсом невиснажливим і позбавленим амортизації.

Результатом нашої праці стане веб-проект, який дасть вам змогу здобути навички для роботи з онлайн-ЗМІ та застосовувати мета-аналіз до мережевих медій.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on VKEmail this to someone