Володимир Поліщук

Оновлено: 01.09.2016
Курс: Self-branding
Володимир Поліщук – маркетолог, рекламіст, спеціаліст з брендингу.
Народився у 1983 році (м.Донецьк). У 2005-му закінчив математичний факультет Донецького Національного університету (ДонНУ) за спеціальністю “Прикладна математика”. За три роки закінчив навчання у аспірантурі того ж факультету. Ще після 4-го курсу навчання, отримавши ступінь бакалавра, почав викладати у математичне моделювання у Макіівському політехнічному коледжі, а згодом і у самому ДонНУ. Перший досвід роботи в рекламі та дизайні отримав, працюючи у найбільшій типографії східної України, “Новий світ” (2006-2009).
Далі керував відділом реклами у Донецькій філії Комп’ютерної Академії “ШАГ” (2009-2011).
Посада керівника відділу реклами та зв’язків з громадськістю (2011-2013) національної мережі супермаркетів “Амстор” остаточно визначила вибір професії життя Володимира – маркетолог. І закріплюється цей вибір отриманням другої вищої освіти за спеціальністю “Маркетинг” у 2012 році.
З 2011-го по 2013-й рік обіймав посаду голови Донецької організації Спілки рекламістів України.
У 2013 році Володимир засновує Східноукраїнський фестиваль реклами, який успішно відбувся на Донбас-арені та зібрав рекламістів з 9 областей України та Мінська.
У 2014 році, у зв’язку із подіями на сході країни, більша частина студії MUST та сам Володимир переїжджають жити до Львова, звідки успішно допомагають клієнтам активно розвивати свої бізнеси в кризовий час.
Наразі Володимир Поліщук керує маркетингом мережі магазинів гаджетів “ЖЖУК” (250 магазинів у 22 областях України) та розвиває власну агенцію “Студія маркетингу та дизайну MUST” (ТОП-20 креативних агенцій України, більше 200 клієнтів у 5 країнах, переможці багатьох профільних конкурсів).
Наукові інтереси: брендинг населених пунктів; спіральна динаміка.

 

Self-branding

На курсі self-branding окрім роботи в соціальних медіа ми навчаємо проектувати та створювати бренди: від позиціонування та неймінгу до бачення візуальної складової бренду та його розвитку у комунікаціях з клієнтами.
Головною особливістю знань, які ви отримаєте на курсі є їх категорична практичність.
По завершенню курсу багато студентів задумується про створення власного бізнесу та вже мають певне бачення щодо власного бренду.

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on VKEmail this to someone