Зоя Красовська

Оновлено: 24.01.2020

Курси: цифрова журналістика, медіакритика, ідеї в соціальних медіях

Жартую, що найважче мені відповідати на питання «Звідки ти?». Бо народилася в Запоріжжі, професійно формувалася у Дніпрі, а тепер живу і працюю у Львові, який давно і ніжно люблю.

Працювати у медіа почала в 2008 році у рідному Запоріжжі. Першою серйозною роботою була новинна редакція муніципального телеканалу. Через півтора роки переїхала до Дніпра, де провела насичених вісім років. Працювала у місцевих медіа та громадських проєктах. Під час Майдану була співзасновницею проєкту FreeDnipro.tv та редагувала інформаційний бюлетень «Хроніка поточних подій. Дніпропетровськ». Обидва проєкти згодом почали висвітлювали події війни на Сході та діяльність волонтерів. З 2015 року стала регіональною представницею ІМІ у Дніпрі, а також почала співпрацю з моніторинговими проєктами «Детектор медіа».

У 2016 році переїхала до Львова, певний час працювала журналісткою видання «Твоє місто». З кінця 2016 року — постійна авторка моніторингів щоденних теленовин для «Детектор медіа».

Пишаюся участю у дослідженнях ІМІ:

Долучилася до створення онлайн-курсу та посібника «Новинна грамотність», який випустив «Детектор медіа».

Входжу до складу журі премії «Високі стандарти журналістики».

e-mail: zkrasovska@ucu.edu.ua || Facebook


Цифрова журналістика

Цей курс вчить студентів працювати у темпі сучасних онлайн-видань, вміти вишуковувати головне у шаленому потоці інформації та відсікати зайве, подаючи новини. Окремим модулем курсу є «Журналістика даних»: студенти вчаться розуміти дані, бачити їх довкола себе, підкріплювати ними свої аналітичні матеріали та створювати візуалізації.

Медіакритика

Цей курс дозволяє студентам подивитися на свою щоденну роботу під новим ракурсом. Медіакритика є самостійним жанром практичної і наукової журналістики, вона впливає на саморегуляцію медіа, напрацьовує методичні рекомендації для журналістів щодо дотримання етики та професійних стандартів. У сфері медіакритики народжуються та розвиваються дискусії щодо шляхів вирішення етичних дилем у професійній роботі журналістів. Тому ця дисципліна допоможе студентам закріпити свої ціннісні орієнтири у професії та ознайомитися з потенційними напрямами подальшого професійного розвитку.

Ідеї в соціальних медіях (вибірковий курс)

Більшість інформації приходить до нас через соціальні мережі. Соцмережі стають як джерелом інформації, так і платформою для поширення журналістських матеріалів, середовищем циркуляції ідей. Дослідження та усвідомлення такого взаємовпливу допоможе журналістам краще орієнтуватися у сучасних технологіях поширення контенту, планувати роботу редакції з врахуванням цих особливостей.