Вікторія Бабенко

Оновлено: 28.06.2016

Курси: медіариторика; телевізійні новини; телевізійні формати; семіотика медій; медіабрендинг; “ДОЛЕаналіз” в телевізійному контенті

Завідувачка кафедри журналістики Українського католицького університету. Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент.

Вікторія Бабенко народилася у Львові. 2004 року закінчила факультет журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка. У 2001-2004 роках – журналіст дирекції документальних програм Львівського обласного державного телебачення. З 2006 року займається науково-педагогічною роботою.

Видання:

  • Основи телетворчості : Практикум. – Львів : ПАІС, 2007.

Публікації:

  • Жест сучасного політика на телеекрані // Нова філологія. Збірник на­укових праць Запорізького національного університету. – 2005. – № 3 (23). – С. 11-21.
  • «Мімічний паспорт» тележурналіста // Вісник Дніпро­петровського ун-ту. Серія: Літературознавство. Журна­лістика. – Вип. 8. – 2006. – №1. – С. 55-61.
  • Телевізійний текст як об’єкт вивчення // Теле­­- та радіожурналістика. – 2009. – Вип. 8. – С. 105-118.

Наукові інтереси: естетика телевізійного мовлення, семіотика телебачення, медіариторика

e-mail: [email protected] Facebook: Viktoria Babenko


Медіариторика

Говорити красномовно та переконливо – словом і жестом, опанувати елементи психологічної і риторичної культури, аналізувати найкращих ораторів в історії людства, випрацювати свій індивідуальний стиль промовляння і стати обличчям-брендом різножанрової журналістики пропонує курс з «Медіариторики».

Вміння спілкуватися потрібно постійно удосконалюючи комунікативну майстерність. Систематичні тренінги з аудіо- та відеопрактики допоможуть вам зробити авторську фразу індивідуальною.

Аудіозаписи навчать правильно інтонувати й подавати інформацію; жестикулювати, імпровізувати, аргументувати, відповідати на запитання і хвилюватися. Ми вчитимемося у професійній телевізійній студії. Робота перед телевізійними камерою та суфлером дадуть змогу навчитися працювати в різних техніках, позбутися страху перед камерою, налагодити зоровий контакт з аудиторією і втримати її увагу.

  • Відчуй свою комунікативну силу в радіоефірі!
  • Стань ведучим «власного телеканалу»!

Телевізійні новини

Телевізійні новини – це неперервний серіал із серйозними та щасливими повідомленнями, власним «інформаційним портретом» і професійною стилістикою. Постійні випуски новин дають вам змогу безперервно й оперативно дізнаватися про ситуацію у країні та в світі не лише з екрана телевізора, але й у мережі за допомогою комп’ютерів, смартфонів, планшетів.
У межах навчального курсу студенти ознайомлюватимуться з «фабрикою» новинного випуску, технікою прямих увімкнень, записуватимуть статичні та динамічні стендапи, вчитимуться працювати в актуальних жанрах – допомагатимуть їм успішні телевізійні журналісти та ведучі рейтингових українських каналів.
Телевізійні новини – це інтенсивний практикум, який формує універсального журналіста; відеографа, котрий самостійно знімає, начитує, монтує інформаційні матеріали та стримить з місця події.
А тепер уважно подумайте: інформувати аналізуючи чи інформувати розважаючи – який випуск новин у професійній телестудії зверстаєте ВИ: ранковий чи вечірній?

  • Ставай універсальним з нами!

Телевізійні формати

Вивчати, модернізувати, розробляти і створювати власні аналітичні, пізнавальні та художньо-документальні проекти студенти мають змогу в межах курсу «Телевізійні формати».

Формат чи (не)формат?

Які тенденції сучасного телебачення? Чого хоче телеглядач? Як привернути увагу аудиторії і зробити так, щоб глядач додивився програму, не перемикаючись? Як створити трансмедійний проект на чотирьох платформах: телебачення, інтернет, соцмережі й Mobile → цифровізація відкриває нові можливості.

Апґрейд телеекрана

Жанрову структуру програмінгу й телеіндустрії інтенсивно заповнюють форматні програми – новий тренд, який швидко став головним напрямом виробництва продукції. Формати з новими ідеями та новими елементами набувають нової презентаційної оригінальності. Знаючи «біблію формату» (Production Bible), аналізуючи глобальні тенденції телевиробництва, розуміючи секрети успіху світових телехітів, які підкорили весь світ, студенти пропонують свій оригінальний авторський проект.

Готові?

  • Відформатуй своє (теле)бачення!

SJ (177 of 253)


Семіотика медій

Це спроба «прочитати» сучасні медії так, як читають захопливий роман, вдивляючись у найістотніше – «невидиме» і «нечутне»; це путівник, що ознайомлює із визначними результатами семіотичного вивчення мови та інших знакових систем і допомагає зрозуміти різні семіотичні практики.

Семіотика випрацювала корисний інструментарій, щоб зрозуміти людину і її діяльність: мовну, афективну, суспільну.

Успіх комунікації багато в чому залежить від її семіотичного забезпечення – від того, як вдалося висловити потрібну інформацію у концентрованому знаковому вигляді: символі, гаслі, заголовку, фотографії, ритуалі, шрифті, кольорі, кадрові…

Семіотичні протистояння червоно-білого та червоно-синього прочитуємо між  Coca-Cola і Pepsi. Гасло Coca-Cola «Пийте «Кока-Колу»! Чудову та освіжаючу», «Це справжня річ» підкріплені вдалим «кольоровим образом», який викликає у людини одночасно такі емоції, як пристрасть і турботу. Натомість рекламна кампанія під девізом: «Пепсі – для тих, хто почуває себе молодим», «Ви покоління – Pepsi» зорієнтована на спокій і драйв, емоції, які відчуваємо усе життя.

Визначте! Чий семіотичний ансамбль сильніший?

Порівнюючи можливості різних знаків і, проникаючи в «серце» досліджуваного явища, семіотика має не лише дієві канали та засоби комунікації, а й методи інформаційного захисту від небажаних впливів.

Селекція/опрацювання/осмислення/аналіз медіатекстів – основа медіакомпетентності людини XXI століття.


«ДОЛЕаналіз» у практиці відеоконтенту

Майже завжди людей цікавить те, що пов’язано з іншими людьми, особливо, якщо обставини нам щось нагадують, дають змогу порівнювати героя із собою. Потенціал персоніфікації як критерій добору інформації дуже важливий, оскільки доля людини, події, пов’язані з нею, стають не безіменними, а втілюються в реальних осіб та набувають звичних для аудиторії слів і вчинків, тобто набувають життя.

Персоніфікація в експресивному описі героїв дає змогу побудувати історію, у центрі якої – реальна людина. Такі матеріали тісно пов’язані зі стилем, який сьогодні дуже популярний в журналістиці – сторітеллінг. Розказати про когось – це розповісти історію особи через історію факту.

Концепція «життєвої траєкторії», психотерапевтична роль автобіографічного наративу, автобіографічна пам’ять, психологія життєвого шляху, «біографічний метод» у літературознавстві, школа «мікроісторії» – про це та інше на «неформальних посиденьках» у межах авторських курсів.

Запрошую на телейогу!!! (йога в значенні – «те, що з’єднує»), щоб з’ясувати, на які особливі моменти на екрані ми реагуємо, і перевірити, чи має телебачення терапевтичний ефект?


Медіабрендинг

Як не загубитись в інформаційному шумі, створити власний бренд, визначити стратегію позиціонування, знайти свою аудиторію? Що таке брендинг у класичному розумінні та у веб-середовищі?

Медіабрендинг – для тих із вас, хто мріє створити презентаційний бренд. Ми зібрали найважливіші та найпотрібніші знання, які дадуть практичний імпульс до власного розвитку. Ми допоможемо знайти свою ідею, та дамо базові знання та навички для її реалізації.

 З нами ви дізнаєтесь про:

  • цінність бренду
  • бренди-потяги
  • бренди-переможці
  • екосистему бренду
  • психологічні стратегії
  • рекламні провокації
  • маркетингові війни
  • бенчмаркінг

на прикладі відомих брендів: Coca-Cola, Pepsi, Volvo, Benetton, Apple,

BBC, DW, CNN, CBS, National Geographic ets.

Ми зверстаємо якісну маркетингову історію з оригінальним змістом і потужною енергією, щоб налагодити емоційний контакт зі споживачем за принципом Look & Feel!

  • Відкрий в собі брендового менеджера!

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on VKEmail this to someone