Оксана Проць

Оновлено: 19.06.2015

Курси: медіадискурс, медіапсихологія

Кандидат психологічних наук. Доцент кафедри журналістики Українського католицького університету. Доцент кафедри психології філософського факультету Львівського національного університету імені Івана Франка.

Оксана Проць народилася у Львові. 2004 року закінчила філософський факультет ЛНУ імені Франка. З 2005 року займається науково-педагогічною роботою.

Публікації:

  • Релігійні уявлення дітей в умовах сучасного суспільства // Історія релігій в Україні: Науковий щорічник. Книга ІІ. – Львів: Логос, 2005 –  С. 550-555.
  • Особливості взаємозв’язків ціннісних орієнтацій підлітків із цінностями їхніх батьків // Вісник Львівського університету. Серія: філософські науки. – Львів, 2007. – Вип. 10. – С. 354-364.
  • Релігійність, релігійна свідомість, релігійні уявлення.: психологічний аспект // Збірник наукових праць Інституту психології  АПН України. – К., 2009. – Т. ХI. Частина 2. – С. 213-223.

Наукові інтереси: психологія релігії, соціальна психологія, медіапсихологія

e-mail: [email protected] Facebook: Оксана Проць


Медіапсихологія

Журналістика – ваша стихія! Однак вам завжди було цікаво дізнатися, що  відбувається у найглибших закутках людської психіки? Ви знаєте все (чи майже все) про те, як створити передачу, взяти інтерв’ю, зробити якісний репортаж, скомпонувати цікавий сюжет. Можливо, ви вже є автором креативних публікацій,  але вам цікаво ще й знати, як медіа продукти які ви створили сприйматимуть глядачі/слухачі/читачі? Ви неодноразово ставили собі запитання: чи однаково люди сприймають те, що їм пропонують ЗМІ? Ви хочете знати, як працюють маніпулятивні технології у ЗМІ і чому вони ефективні? Або, можливо, вам як медіаспоживачам потрібно «оборонятися» від нав’язливих впливів, якими рясніють сучасні ЗМІ? Знайти відповідь на ці та інші запитання ви зможете у навчальному курсі «Медіапсихологія».

«Медіапсихологія» допоможе вам з’ясувати:

  • Як подавати матеріал так, щоб його правильно сприймала і усвідомлювала різнорідна глядацька/слухацька/читацька аудиторія?
  • Як застосовують техніки переконання? Як можна зробити аргументи ефективними й переконливими, а як можна (і чи можна) досягти бажаного без згоди того, на кого впливають (читача, слухача)?
  • Що таке маніпуляції, як їх створюють, як вони працюють та в який спосіб глядач/слухач/читач може (і чи може) їх уникнути?
  • Чому віртуальний світ такий привабливий для людини і здатний узалежнити? Які наслідки такої залежності та як її подолати?
  • Як додаткові засоби подачі матеріалу (колір, розміщення, звук, паузи) можуть підсилювати значущість того, що сказав/написав журналіст?

Зрештою, і це теж важливо, завдяки «Медіапсихології» ви матимете нагоду опанувати специфічні психологічні прийоми спілкування, які допоможуть тобі під час роботи в журналістиці.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on VKEmail this to someone