Лабораторія: Медіааналітика.UCU.EDU

Оновлено: 30.11.2016

mediaanalitika-2

5-8 жовтня 2016 року

Магістерська програма з медіакомунікацій УКУ за сприяння mymedia.org.ua 

реалізувала проект «Лабораторія: Медіааналітика.UCU.EDU».

У межах Лабораторії учасники здійснили дослідження на тему: «Гейткіпінг в українських медіях: хто формує тренди». У проекті взяли участь 20 молодих медіааналітиків з усієї України. Кожний учасник Лабораторії працював у складі групи, яка розв’язувала аналітичні завдання методами контент-аналізу, експертних інтерв’ю та фокус-групових досліджень.

14560166_1003020469819987_2236210198629546843_o

Mediaanalitychna laboratoriya

14633696_1005592432896124_5326041676932471287_o

Більше фото на Facebook сторінці Магістерської програми з медіакомунікацій.

Консультантами та наставниками в командах були досвідчені науковці й аналітики:

mikheevaОксана Міхеєва – доктор історичних наук, професор, керівник програми соціології Українського католицького університету.

Організатор та учасник низки міжнародних, всеукраїнських та локальних соціологічних досліджень, зокрема: співучасник у суб-проекті з вивчення культурної адаптації переселенців в Україні та країнах-сусідах, проект «Cultural contact zones» університету Санкт-Галлен, Швейцарія (2016); автор та менеджер дослідження «Homo militants»: глибинні інтерв’ю з добровільними учасниками воєнних дій на сході України» (2015); автор та менеджер дослідження «Сучасні українські внутрішньо переміщені особи: головні мотиви, стратегії переселення та проблеми адаптації» (2014) та інших.


zaitseva-chipakНаталія Зайцева-Чіпак соціолог, доцент кафедри соціології Українського католицького університету. Від 2009 р. і донині – директор одного з найбільших дослідницьких центрів Західної України «Соціоінформ».

Була головним координатором та аналітиком низки всеукраїнських та міжнародних дослідницьких проектів у сферах соціальної політики, політичного менеджменту, соціокультурних, соціомедичних, демографічних досліджень, зокрема: координатор, аналітик та модератор дослідження “Оцінка успішності та потенціалу компоненту розвиток громад проекту «Попередження торгівлі людьми шляхом розвитку соціальної роботи та мобілізації громад»” (2013); координатор та аналітик дослідницького проекту «Дослідження інформаційного простору Львівщини як інституту громадянського суспільства» (2012–2013); аналітик та головний координатор дослідження «Технічний стан та передумови розвитку історичної частини міста» (2012); координатор по Україні та помічник аналітика якісного дослідження міжнародного проекту «EUEmagine».


sudyn_photoДанило Судин – соціолог, доцент кафедри соціології Українського католицького університету. Протягом 2015–2016 рр. був керівником соціологічної частини міжнародного соціологічного проекту «Львів – Донецьк – Київ – Дніпропетровськ – Харків – Одеса: соціологічний аналіз групових ідентичностей та ієрархій суспільних лояльностей».


myronovych-d-1-1Дмитро Миронович – доцент кафедри соціології Українського католицького університету. Досліджує релігійні зміни в посткомуністичних країнах, соціологію культури, методологію якісних соціологічних досліджень.


Партнери проекту: Соціологічна лабораторія та дослідницький центр «Соціоінформ».

Програма Лабораторії


Спікери

  • Ілва Скулте – керівник Магістерської програми з комунікації та медіадосліджень, професор, доктор наук, Ризький університет імені Паула Страдиня.

Тема: Медії, суспільство та життя

  • Орест Білоскурський – маркетинг-директор найбільшої телегрупи України StarLightMedia. Учасник технічного комітету ІТК. Керівник відділу досліджень StarLight Marketing.

Тема: Хто, як і навіщо споживає телебачення

Орест Білоскурський: Не треба лякатися піплметра, Інститут масової інформації, 31.10.2016.

Орест Білоскурський зі StarLightMedia: «Українські телеглядачі віддають новинам лише 10% свого часу перед екраном», Телекритика, 

 

  • Данило Судин – соціолог, доцент кафедри соціології Українського католицького університету. Протягом 2015–2016 рр. був керівником соціологічної частини міжнародного соціологічного проекту «Львів – Донецьк – Київ – Дніпропетровськ – Харків – Одеса: соціологічний аналіз групових ідентичностей та ієрархій суспільних лояльностей».

Тема: Як аналізувати інформацію

Медіадослідження та медіаіндустрія: взаємний вплив чи автономне існування – дискусія за участі Ілви Скулте, Руслана Савчинського, Максима Яковлєва та Ореста Білоскурського

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on VKEmail this to someone