Лабораторія медіаменеджменту

Оновлено: 19.01.2017

6 – 9 грудня 2016 року кафедра медіакомунікацій Українського католицького університету разом із DW Akademie провели міжнародний проект «Лабораторія медіаменеджменту».

mediamanagement lab

На «Лабораторії медіаменеджменту» учасники дізналися про ідеологію проектного менеджменту, особливості формування креативного мислення при створенні контенту та стратегії його просування, які вже застосовували в Україні.

Проект передбачав освітню (лекції та тренінги) й ознайомлювальну (зустрічі з представниками українського медіаринку) складові.

Завдання проекту:

  • ознайомити редакторів і журналістів білоруських медій, а також представників неприбуткових організацій, які працюють з медійними проектами, зі специфікою української медіаіндустрії;
  • представити досвід побудови сучасних бізнес-моделей для різноманітних медіапроектів;
  • розкрити секрети просування контенту і взаємодії з аудиторією.

 

15380540_1068915019897198_4197160695920122325_n15400340_1071882219600478_3146505186275311343_n15439760_1071881549600545_942356058518812009_n15326555_1071881646267202_5271671904313492168_n15380325_1070739393048094_1040755552944667761_n

Більше фото – на Facebook сторінці Магістерської програми з медіакомунікацій.

Програма заходу

Доповідачами і тренерами були топ-менеджери українських онлайн-, теле- і друкованих медій.

  • Ольга Захарова, директор із стратегічного маркетингу «Медіа Група Україна» (телеканали «Україна», «Футбол 1 / Футбол 2», НЛО TV, Індиго TV).

Ольга Захарова, дырэктар па стратэгічным маркетынгу «Медіа Група Україна» (тэлеканалы «Україна», «Футбол 1 / Футбол 2», НЛО TV, Індиго TV).15391196_1068913816563985_5315982327699103404_n

Тема: Побудова інтегрованого медіахолдингу в епоху змін. Медійні та крос-медійні бренди – у якому ми бізнесі? Зміна моделі споживання контенту.

«Пабудова інтэграванага медыяхолдынгу ў эпоху зменаў. Медыйныя і крос-медыйныя бррэнды — у якім мы бізнэсе? Змена мадэлі спажывання кантэнту».

Ольга Захарова из «Медиа Группы Украина»: «ТВ разбаловало зрителей масштабными шоу, и теперь мы все являемся заложниками такого контента», Телекритика, 12.12.2016


  • Ірина Когут, директор із розвитку PM Business Solution, бізнес-тренер, член Української асоціації управління проектами «УКРНЕТ».

Ірина Когут, дырэктар па развіцці PM Business Solution, бізнэс-трэнер, член Украінскай асацыяцыі кіравання праектамі «УКРНЕТ».

  • Тетяна Лебідь, директор PM Business Solution, бізнес-тренер, член Української асоціації управління проектами «УКРНЕТ», член Української асоціації маркетингу.

Тетяна Лебідь, дырэктар PM Business Solution, бізнэс-трэнер, член Украінскай асацыяцыі кіравання праектамі «УКРНЕТ», член Украінскай асацыяцыі маркетынгу.

«Стратегія співпраці із зацікавленими особами (stakeholders) та управління командою проекту» (інтерактивний тренінг).

«Стратэгія супрацы з зацікаўленымі асобамі (stakeholders) і кіравання камандай праекта» (інтэрактыўны трэнінг).

15380322_1074445186010848_5080956590267499389_n15492396_1078227355632631_2277399209634986573_n


  • Юрій Марченко, головний редактор онлайн-видання «Платформа».

Юрій Марченко, галоўны рэдактар анлайн-выдання «Платформа».

15284014_1070739333048100_5127874529135564084_n

Тема: Як запустити незалежний медіастартап на прикладі онлайн-видання «Платформа».

«Як запусціць незалежны медыястартап на прыкладзе анлайн-выдання «Платформа»».


  • Максим Саваневський, експерт із онлайн-комунікацій, партнер-керівник агенції цифрових комунікацій PlusOne DA, медіатренер. Засновник і головний редактор онлайн-видання Watcher.

Максим Саваневський, эксперт па анлайн-камунікацыях, партнэр-кіраўнік агенцыі лічбавых камунікацый PlusOne DA, медыятрэнер. Заснавальнік і голоўны рэдактар анлайн-выдання Watcher.

15420872_1071459829642717_4784534019802030131_n

Тема: Як цифрові технології змінюють культуру споживання новин і що з цим робити медіакомпаніям.

«Як лічбавыя тэхналогіі змяняюць культуру спажывання навінаў і што з гэтым рабіць медыякампаніям».

Як цифрові технології змінюють культуру медіаспоживання ч.2

Епоха соціальних мереж: як змусити інтернет-користувачів знову читати новини, MediaLab Online, 14.12.2016


  • Роман Заяць, експерт з радіомовлення, медіатренер, медіаменеджер.

Роман Заяць, эксперт па радыёмаўленні, медыятрэнер, медыяменеджер.

15284927_1070739666381400_4844221836535701129_n

Тема: Знайомство з MJoy.

Знаёмства з MJoy.


  • Сергій Трухімович, консультант із реклами, медіатренер. Креативний самурай у CRESPO, автор посібника «Реклама: конспекти копірайтера».

Сергій Трухімович, кансультант па рэкламе, медыятрэнер. Крэатыўны самурай у CRESPO, аўтар падручніка «Рэклама: канспекты копірайтэра».

15350517_1071881396267227_8865980004990649520_n

Тема: Інтернет-присутність та управління онлайн-репутацією.

«Інтэрнэт-прысутнасць і кіраванне анлайн-рэпутацыяй».


  • Орест Білоскурський, маркетинг-директор телегрупи України StarLightMedia.

Орест Білоскурський, маркетынг-дырэктар тэлегрупы Украіны StarLightMedia.

15439804_1071882186267148_2696755364528266756_n

Тема: Телебачення України. Індустрія в цифрах. 2004–2016 роки.

«Тэлебачанне Украіны. Індустрыя ў лічбах. 2004–2016 гады».


Керівник проекту в Україні – Вікторія Романюк, [email protected]

Менеджер проекту в Україні – Вероніка Равська, [email protected]


Кафедра «Медыякамунікацыі Украінскага Каталіцкага Універсітэта» сумесна з  DW Akademie пры інфармацыйнай падтрымцы ГА “Цэнтр “Трэці сектар” (Гродна) абвяшчаюць набор у міжнародную «Лабараторыю Медыяменеджменту».

Лабараторыя будзе працаваць цягам чатырох дзён — з 6 па 9 снежня ў Львове.

У час сустрэчы будуць прадстаўленыя ідэалогія праектнага менеджменту, асаблівасці фарміравання крэатыўнага мыслення пры стварэнні кантэнту і стратэгіі яго прасоўвання, якія ўжо былі задзейнічаны ва Украіне.
«Лабараторыя» будзе складацца з адукацыйнай (лекцыі ды трэнінгі) і азнаямленчай (сустрэчы з вядомымі гульцамі ўкраінскага медыярынку) частак.

Сустрэча скіраваная на тое, каб:
– пазнаёміць рэдактараў і журналістаў беларускіх СМІ,  а таксама прадстаўнікоў НГА, якія маюць медыйныя праекты, са спецыфікай украінскай медыяіндустрыі;
– прэзентаваць досвед пабудовы сучасных бізнэс-мадэляў для разнастайных медыяпраектаў;
– раскрыць сакрэты прасоўвання кантэнту і спосабы ўзаемадзеяння з аўдыторыяй.

Пытанні можна дасылаць на электронную скрыню [email protected]com

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on VKEmail this to someone