Фестиваль мобільного кіно Mobile Flix Fest

Оновлено: 31.08.2018

 

Фестиваль мобільного кіно Mobile Flix Fest – новий проект Школи журналістики Українського католицького університету та Міжнародного фестивалю  про права людини Docudays UA. У ракурсі фестивалю – коротке кіно оригінального змісту та нові можливості цифрової мови. Це відкритий майданчик вільного короткого метру, який об’єднує ентузіастів мобільного формату з усієї України, популяризуючи креативні індустрії серед широкої аудиторії. Проект реалізується за підтримки програми Culture Bridges.

Вперше фестиваль відбувся у Львові 15-16 червня 2018 року. До конкурсної програми відібрали 17 короткометражних фільмів від 20 учасників з Київщини, Харківщини, Донеччини, Полтавщини, Черкащини, Чернігівщини, Івано-Франківщини, Львівщини, Рівненщини та Запоріжжя. Наймолодшому з них 16 років, найстаршій – 61.


ПЕРЕМОЖЦІ

Призовий фонд Mobile Flix Fest склав 20000 гривень. Журі у складі програмного директора Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA Геннадія Кофмана, відеографа hromadske.ua Богдана Кутєпова, оператора-постановника художніх та документальних фільмів Маркіяна Канюки, засновника першого у Львові Кіноклубу Олега Яськіва, режисера Андрія Приймаченка, програмної директорки Mobile Flix Fest Вікторії Бабенко і викладача Школи журналістики УКУ Ігоря Балинського присудило перемогу трьом фільмам: Анни Ільченко і Марини Верещаки, Андрія Максимовича, Олександри Комісарової  та Юрія Суходоляка.

«Лірник» – фільм Марини Верещаки і Анни Ільченко. Переможець у номінації «Креативний дебют». Це історія про майстра, який має мистецтво у крові. Він не вважає себе таким, що відроджує культуру лірництва. Він створює інструменти, аби людям було на чому грати. І робить це з любов’ю до своєї справи. 

«Дотик» – фільм Андрія Максимовича. Переможець у номінації «Креативний погляд». Це кіно розповідає про ініціативу, що робить Львів по-справжньому відкритим для кожного.

«Fin del Mundo» – фільм Олександри Комісарової  та Юрія Суходоляка. Переможець у номінації «Креативна композиція». Метафоричний погляд на кінець світу. Кіно про те, як «на Землі зникала любов…».


КОНКУРСНА ПРОГРАМА


МАЙСТЕР-КЛАСИ

Окрім кінопоказів, програма фестивалю включала воркшопи продюсерів, режисерів і документалістів, а також майстер-клас з мобільної фотографії для школярів.

Мобільні пристрої теж змінили кіновиробництво. Через доступність інструментів кіно може зняти кожен. Однак не варто забувати, що в дитячому садочку ми всі починаємо вивчати букви. Однак хтось стає письменником, а хтось — ні. Для мене процес створення фільму — майже сакральне дійство, яке забирало в мене та моїх колег купу нервів та сил. А мій син може зняти, змонтувати і викласти у мережу відео по дорозі з університету додому. Це насправді ознака нової цивілізації і нових способів комунікації. Наприклад, повнометражний фільм з багатомільйонним бюджетом може зібрати в мережі 30-40 переглядів. А відео школяра з телефону — мільйони>>>[theukrainians]

Герої дуже важливі. Глядачі мають розуміти, чому спостерігають за людьми в кадрі. Зазвичай хочуть дивитися на ведучих, які проявляють харизму, почуття гумору та особливі риси характеру>>>[medialab]

Просувати відео краще через YouTube. Саме ця платформа найпопулярніша. Утім спершу треба потестувати усі майданчики. Витратіть по 10 доларів на YouTube, Facebook та Instagram і подивіться, де саме відео дивляться більше людей і витрачають на нього більше часу>>>[medialab]

Якщо ви робите перший фільм, важливо заробити собі ім’я. Забудьте про монетизацію, спершу вас мають пізнати як особистість. І найвигідніше заявляти про себе саме коротким метром, бо у довгому важче змагатися з відомими режисерами. До того ж, багато фестивалів у світі не висувають надто суворих вимог до короткомежного кіно>>>[medialab]


ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ