Сергій Трухімович

Оновлено: 13.12.2016

Курс: рекламні комунікації

Консультант із реклами, медіатренер. Креативний самурай у CRESPO та письменник у ЛА «Піраміда». Має уявних друзів. Вірить у рекламу і конструктивну безтурботність.

Займається консультуванням із питань розвитку креативного мислення, розробкою та супроводом рекламних проектів, письменництвом і копірайтингом, персональним коучінгом, концептуально-креативним супроводом проектів і особистостей.

Сергій Трухімович народився у Луцьку. 2001-го року закінчив Львівський державний медичний університет імені Данила Галицького. У 2004-2005 роках – копірайтер у студії звукозапису «Люксен»; у 2006-2010 роках – копірайтер на радіо «Львівська хвиля»; у 2010-2011 роках – копірайтер на телеканалі ZIK; у 2012-2013 роках – сценарист та ведучий телепроекту «На! Роботу» телеканалу ZIK. Із 2008 року працює також у власній студії творчих ініціацій CRESPO.

Видання:

Наукові інтереси: творчість – методологія, механіка, увідомлене управління; meidmapping (робота з ментальними картами);  методологія розвитку та навчання

e-mail: [email protected] Facebook: Sergiy Trukhimovych


Медіареклама

У кожного в житті є чимало ситуацій, коли ви розповідаєте друзям, знайомим про книжку, фільм або нову модель смартфона. Зазвичай ваша розповідь закінчується так: обов’язково прочитай; раджу подивитись; купи – не пошкодуєш. Фактично цією ситуацією ви створюєте рекламне повідомлення, якого для ваших друзів цілком достатньо, щоб придбати продукт , який ви «розрекламували».

Знаю, що настане  час, коли і про вас будуть так само говорити, тобто фактично рекламувати: обов’язково прочитай його/її статтю, вона вартує твого часу!!! Але перш, ніж це станеться, варто навчитися самим правильно рекламувати цікавий, важливий чи корисний продукт. Переконаний, що допоможе вам у цьому навчальний курс «Медіареклама», під час якого ви:

  • навчитеся планувати та реалізовувати рекламні проекти;
  • зрозумієте, у чому головні відмінності між PR та рекламою;
  • отримаєте відповідь на запитання, що спонукає людей відгукуватися на рекламні звернення;
  • навчитеся працювати із брифом для збирання інформації;
  • дізнаєтесь, що таке креативне мислення у рекламі;
  • визначите головні принципи створення рекламного повідомлення;
  • на практиці зрозумієте, у чому особливості, переваги, відмінності реклами в різних медіях: друкованих, на телебаченні, радіо, в інтернеті.

У підсумку разом із колегами по команді створите власне відео-, аудіо- чи візуальне рекламне повідомлення.

Та найголовніше – ви збагнете, що реклама – це об’єктивний процес: незалежно від вашого бажання, ви рекламуєте себе своїми вчинками, своєю працею, своїм професіоналізмом.


Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on VKEmail this to someone